23 marca 2014

Clarisonic Mia 2

clarisonic mia2
szczoteczka clarisonic mia2

Dzisiaj zapraszam na post dotyczący pielęgnacji twarzy.
Ponad trzy miesiące temu otrzymałam w prezencie szczoteczkę Clarisonic Mia 2 i od tego czasu używam jej raz dziennie. Produkt ten pozwala na 6 razy dokładniejsze oczyszczenie skóry niż przy użyciu dłoni. Po dokładnym demakijażu twarzy, nakładam żel na zwilżone włosie i okrężnymi ruchami myję przez 60 sekund. Na koniec przemywam twarz czystą wodą.
Już po pierwszych 2 tygodniach stosowania widziałam efekty, może nie były one spektakularne (na takie nie liczyłam) ale były :) Przede wszystkim Clarisonic Mia 2 świetnie oczyszcza skórę, napina ją i wygładza. Bardzo dobrze przygotowuje do dalszych kroków pielęgnacyjnych - maseczek czy kremów. Cera jest gładka i bardziej promienna. Podsumowując jestem z niej zadowolona, używam szczoteczki do skóry wrażliwej, dzięki czemu nie miałam żadnych podrażnień.
Używałyście, macie jakieś zdanie na ten temat? Zapraszam do wyrażenia swojej opinii w komentarzach.

Pozdrawiam ciepło,
Aneta

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta