4 marca 2014

Navy skirt

skórzana kurtka H&M Trendokulary Mango
spódnica z koła Simple skórzany shopper Kazarh&m Trend leather jacket

Skórzana kurtka / Leather Jacket: H&M Trend
Sweter / Knit: Mango
Spódnica / Skirt: Simple
Botki / Ankle boots: Kazar
Torebka / Bag: Kazar
Szalik / Scarf: Cubus

Pokochałam granat, na tyle mocno, że ostatnio ciągle szukam ubrań i dodatków w tym kolorze. Tak jak dzisiejsza spódnica szyta z koła marki Simple - już wiem, że będzie mi towarzyszyć przez najbliższe miesiące. Granat jest wdzięcznym kolorem bo pasuje prawie do każdego typu urody, na każdą okazję i pięknie komponuje się z pozostałymi klasycznymi barwami: z czernią, bielą i szarością. Stał się moim czwartym bazowym kolorem, natomiast chętnie się dowiem jak to jest u Was?

Pozdrawiam i do następnego wpisu!
Aneta




25 komentarzy:

  1. idealnie <3 pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna stylizacja ,przepiękna spódnica i kurteczka ;)

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie! Ja mam bardzo mało granatowych rzeczy, nie mogę się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś granatu nie nosiłam, a teraz go uwielbiam :)

      Usuń
  4. pasuje Ci takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kurtka, bardzo mi się podoba taki krój <3
    Świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Spódniczka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary fantastyczne, bardzo Ci pasują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam sie z Tobą , granat to bardzo klasyczny kolor i swietnie współgra z innymi - ja łącze jeszcze z brązem i latem z bielą i żółtymi i bielą i czerwienią :). Tez cora go wiecej w mojej szafie - od puchowej kurtki , przez sukienke po torbę ...
    Ładna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się - granat + biel + czerwień to świetne letnie zestawienie :)

      Usuń
  9. moj ukochany kolor :) swietny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oddaj kurtkę!jest idealna!jest piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie wygladasz! sliczne masz nogi nos czesciej spodnice :)

    OdpowiedzUsuń
  12. love your skirt you look amazing!
    Visit my blog: Tu Nuevo Look
    Follow me Facebook Tunuevolook

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfekcyjnie i w mojej ulubionej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. the dress is light and almost fairyish... the leather jacket and background are the PERFECT contrast
    Exclusive Misses Leather Jackets

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna spódnica. Mogę wiedzieć jaki masz rozmiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podałam zły rozmiar, myślałam że brałam z niej 34 jak we wszystkich sklepach ale to jest jednak rozmiar 32 :)

      Usuń
  16. Torebka świetna. Napisz mi jak się sprawuje przymierzam się do jej zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, nic się nie zdziera, póki co nie straciła kształtu, jestem z niej zadowolona :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta