31 marca 2014

White shirt, jeans and trenchcoat

zara trenchcoat
torebka Milate pumpokulary Mango
Zara jeansMilate bag

Płaszcz / Trenchcoat: Zara
Koszula / Shirt: Zara
Jeansy / Jeans: Zara
Szpilki / Heels: Mango
Torebka / Bag: Milate
Naszyjnik / Necklace: Neuf Bijoux

Tak jak zapowiadałam w ostatnim poście pokazuję Wam moją wersję z trenczem w roli głównej. Klasyczny, dwurzędowy z granatową podszewką służy mi już dobre dwa lata i jest nadal w świetnym stanie. Do tego znane już Wam jeansy i moja ukochana kopertowa koszula. Nowością jest granatowa skórzana torebka Milate (to już kolejna w mojej kolekcji). Jakość wykonana, dbałość o detal i ten kolor powodują, że jest to jedna z moich ulubionych torebek i noszę ją prawie codziennie. Tego dnia założyłam asymetryczne buty na obcasie, ale kiedy potrzebuję więcej wygody zamieniam je na baletki lub jazzówki.

Pozdrawiam i do następnego wpisu!
Aneta



16 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, kocham granat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Simple but chic!

    http://balkanstylebym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwitnesencja Twojego stylu, lekko, elegancko i ...skromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba taka klasyka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie! Uwielbiam Twój klasyczny styl.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy te jeansy są jeszcze w Zarze? Wszędzie szukam klasycznych ciemnogranatowych jeansów i nigdzie nie mogę spotkać. Twoje wydają się być idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już nie, kupiłam je zimą na przecenie. Pozdrawiam!

      Usuń
  8. piękną masz koszulę! Zestawienie z płaszczem cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznie wygladasz! uwielbiam ta Twoja prostote :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak oceniasz Pump po roku?
    Nie żałujesz zakupu?
    Czy ten model trzyma kształt czy skóra bardzo zmiękła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oceniam bardzo dobrze, nie żałuję zakupu, torebka cały czas trzyma fason nic się ze skórą nie dzieje, więc jak najbardziej polecam :)

      Usuń
  11. Bardzo dziękuję!
    Chciałabym ją kupić w kwietniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta