13 marca 2014

Wishlist

Wishlist wiosna 2014

1.Bluzka Zara  2. Spódnica Simple 3. Skórzana torebka Sabrina Pilewicz 4. Buty Zara 5. Spodnie Mango

Dzisiaj pokażę Wam moją listę życzeń na zbliżający się sezon. Jak widać dominuje granat, o którym pisałam ostatnio.
Na liście znajduje się spódnica Simple którą już widzieliście w poprzednim poście (tutaj), śmietankowy top służący jako baza do różnych zestawień. Idealna na co dzień - skórzana torebka na łańcuszku od Sabriny Pilewicz, granatowe spodnie z paskiem oraz asymetryczne buty w szpic.
Napiszcie jaki jest Wasz plan zakupowy na zbliżającą się wiosnę? Znajdzie się miejsce dla granatu? Czy to jednak pastele zdominują Wasze szafy?

Pozdrawiam ciepło,
Aneta

16 komentarzy:

  1. moglabys podac link do bluzki? a torebka w jakiej jest cenie? super lista :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do bluzki: http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/swetry/top-bez-r%C4%99kaw%C3%B3w-c358007p1690781.html
      do torebek Sabriny: http://www.sklep.sabrinapilewicz.com/midi-c137.html
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. piekna spódniczka ;) mogłabys podac link do niej ? nie widzę jej na e-sklepie simple

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://e-simple-cp.com/product-pol-8436-Spodnica.html

      Usuń
  3. Świetne spodnie, spódniczka i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne spodnie. Aż zajrze do mango. Granat jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam je na str. on-line ciekawe czy są już w sklepach ? :)

      Usuń
  5. Będzie miejsce dla granatu, będzie :) ale i dla jakiegoś pastela coś się znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie miała być granatowa sukienka z długim rękawem, ale materiał strasznie się obierał, i wymieniłam na czarną z innej firmy ;-) Granatowy za to jest płaszcz i dwie bluzki, a to jeszcze nie koniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli widzę że nie tylko ja tak polubiłam granat ;)

      Usuń
  7. spódniczkę i buty bym przygarnęła, piekne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam fanką pasteli, za to przygaszonych kolorów jak granat (czy szarosć) jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, że post nie o tym ale mam pytanie odnośnie woskowanych spodni Mango (widziałam, że takie masz). Jak je konserwować i prać? Na moich jest napisane aby prać w 30 stopniach, Boję się jednak, że stracą to woskowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prałam w pralce, na lewej stronie w 30 stopniach z płynem do ubrań i nic się nie stało :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta