17 sierpnia 2015

White shirt & jeans skirt

 

Bluzka / Blouse: Zara
Spódnica / Skirt : Zara
Torebka / Bag: MUMU
Okulary / Sunglasses: Mango
Sandały / Sandals: Zara
Biżuteria / Jewelery: Beller & Neuf bijoux

Dzisiejsze zdjęcia to jak widzicie wykorzystanie tej samej koszulowej bluzki co w tym poście. Tym razem w zestawie z trapezową spódnicą z miękkiego jeansu, którą znalazłam na tegorocznych wyprzedażach. Całość nabiera nieco innego charakteru. Dodatki to wężowe szpilki z ubiegłego lata, delikatna biżuteria oraz skórzana torebka Giulia polskiej marki MUMU.

Jeśli chcecie być na bieżąco z tym co się dzieje u mnie zapraszam Was na moją stronę FB (klik) oraz na Instagram (klik), tam publikuję częściej.

Pozdrawiam ciepło i do następnego wpisu!
Aneta
 

10 komentarzy:

Dziękuję bardzo za odwiedziny!

Jeśli mój blog Cię zainteresował to zapraszam do grona obserwujących :)
Pamiętaj o kulturze wypowiedzi. Obraźliwe, wulgarne i nic nie wnoszące komentarze zostaną usunięte. Jeśli jesteś niezalogowana/y, podpisz się nickiem lub imieniem. Będzie mi łatwiej odpowiedzieć na Twój komentarz.
Wszelki spam będzie kasowany, nie uznaję "wzajemnej obserwacji" więc proszę nie proponować.

Pozdrawiam,
Aneta